allt möjligt

Hej bloggen !

Klockan är ganska mycket nu och jag ska upp JÄTTETIDIGT imorgon för jag ska på konfirmationsläger och kommer hem igen den 25/6 så kommer inte kunna blogga någonting under den tiden men när jag kommer hem så blir det massa bilder.
Igår så var jag och michelle med massa i backlura men sen åkte jag, michelle, matilda, emelie och elvira hem till michelle ett tag men sen var alla tvungna att dra förutom jag och michelle eftersom vi skulle sova hos henne så vi gick och mötte simon, ekman, calle, jojje, august, gianni och nicklas så gick vi hem till nicklas när det hände lite saker som vi inte ska gå in på ... På kvällen så tittade jag, michelle och simon på hipp hipp hora  sen somnade jag nog vid fyra tiden .
Imorse gjorde jag mig iordning, drog till matilda och hämtade lite saker sen åkte jag och mötte pappa för vi skulle shoppa lite och handla lite möbler till mitt rum.
När vi kom hem så åt vi på tacobar, mixtrade ihop möblerna ( en fötölj och en byrå ) sen packade jag och nu har jag två ganska stora väskor med mig med överdrivet mycket kläder i men sån är jag (a)
Nu måste jag gå och lägga mig för jag ska upp jättetidigt imorgon, ha det bra bloggen medans jag är borta och släng gärna in några söta kommentarer !
Det här köpte jag idag



KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0