haha ja vad ska man säga

Hej bloggen !

Igår hände det en hel del saker kan jag säga haha. Vi var hemma hos matilda i början men jag sprang iväg till brunspakren för att snacka med några nästan helatiden och sen fick jag skjuss tillbaka av alexander så hans bensin är nog slut nu tror jag. Efter ett tag drog jag och michelle iväg för att träffa hennes bror, markus, och några fler som var med klara och maja. Under hela kvällen så hade jag förflyttat mig från olika platser HELATIDEN tex, från brunsparken till oxtungan, oxtungan till matilda o.s.v .
Kvällen blev väll helt okej om jag ska säga så. Det blev tyvär inga bilder eller jag tog inga men idag ska det bli bilder i alla fall, man måste ju liva upp bloggen lite ellerhur ?
Idag ska jag , matilda och några till stan sen ikväll vet jag inte vad som händer men det får ni veta mer om senare.
Nu måste jag göra mig iornding för jag ska möta klara i åkermyntan snart så jag kan få mina pengar.
Ha en bra dag, juste det är sveriges nationaldag idag och sen spelar sverige mot danmark, HEJA HEJA SVERIGE !

KISSES
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0