soliga dagar

Hej bloggen !

Igår var jag först i kyrkan och övade och tog foton sen åkte jag till elvira och gjorde mig iordning sen mötte vi upp denise och gick till riddersvik för att sola sen vid fem tiden så började vi röra oss hemmåt för jag skulle till vällingby med mamma och byta en klänning som jag ska ha på min konfirmation imorgon så jag bytte den som jag hade från början till en korall/rosa färgad klänning istället . När jag var klar i vällingby så åkte jag hem till elvira igen och duschade, sminkade mig, plattade håret och åt middag sen tog vi bussen till backlura och var där ett tag sen bestämde vi oss för att åka till riddersvik så vi var där ett tag men sen skulle massa börja dra sig hemmåt och då gjorde även jag och elvira det så när vi kom hem satt vi och snackade ganska länge om allt möjligt, jättemysigt faktiskt och sen åker elvira till thailand imorgon och är borta i en måndag så därför var det extra mysigt att få träffa henne innan hon åker .
Imorse vaknade jag vid kvart över åtta då jag gjorde mig iornding och sen mötte jag upp emelie för att vi skulle till konfirmationen och eftersom vi är indelade i två grupper för vi är ganska många så hade emelie konfirmation idag och jag har det imorgon . Allting i kyrkan gick jättebra förutom att det var kokhett så vi höll på att dö inne i kyrkan . När jag var klar där så åkte jag hem men var inte ensam hemma så länge tills mamma och min låssas pappa kom hem så då åkte alla vi till stan och fikade i det fina vädret för jag skulle förbi pappa och hämta min locktång men vi åkte hem vid fem tiden då jag åkte förbi elvira för att hämta mina saker. Vid sjutiden så satte mamma på grillen så det blev grillad mat idag, mumms !
Imorgon så är det som sagt konfirmation igen fast då konfimeras jag och några andra sen efter det så kommer mammas kusin med familj hit så ska vi tydligen grilla så det blir najs .
Är jättetrött så blir ingen utgång för mig ikväll , juste imorgon kommer michelle och matilda hem så måste ta och träffa dom också har saknat dom jättemycket eftersom vi inte har setts på typ två veckor .

Ha en fortsatt trevlig kväll så skriver jag imorgon då jag kan lägga in lite bilder men nu har jag ingen kamerasladd så det blir lite svårt.

KISSES
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0