äntligen helg !

Ja rubriken säger ganska mycket, det är alltså helg nu jippi. Skolan idag gick helt okej, på engelskan så skulle jag göra min engelskaläxa som jag inte hade gjort eftersom jag inte var på lektionen när man fick reda på vad läxan var så därför fick jag göra den idag istället och det gick jättebra. På svenskan idag så skulle vi läsa i våra svenskaböcker men det blev inte så mycket läsa utan jag och matilda satt mest och sjöng med till massa låtar som jag hade på min mp3 och sen så höll christian på med en massa choklad i munnen och aa jag vet inte vad haha.
Just nu så sitter jag hos matilda och ska snart hjälpa henne att städa hennes rum och sen ska vi gå och köpa glass och så ska vi ta en promenad i det fina vädret och sen ikväll så ska jag först vara i hässelby med emelie och så ska vi hitta på något och sen när hon ska hem på kvällen så ska jag dra till stan och möta michelle,elvira och matilda och sen några killar som dom ska på fest med och sen ska alla vi sova i salem tror jag så jag får hoppas på att kvällen blir lyckad men det kommer inte bli speciellt mycket bloggning idag bara så ni vet.
På lördag så ska jag in och shoppa med michelle och elvira och sen blir det nog att jag pluggar lite no och sen så ska jag bara vara hemma och sen på söndag så ska jag bara plugga.
Hur kommer eran helg se ut ?
Nej nu ska jag ta och hjälpa matildisen så ni får ha det så bra ikväll.
Juste sen vill jag bara säga en hälsning till min pojkvän som ibland läser bloggen. Jag älskar dig och kommer alltid göra.

/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0