fredag,lördag,söndag

Hejsan alla och förlåt för så dålig uppdatering under helgen men jag har varit så himmla upptagen så jag får ta och berätta om min helg nu istället.
I fredags så hade vi so prov och det gick väll hmm.. jag vet faktiskt inte jag har ingen direkt känsla men jag hoppas att jag blev godkänd i alla fall. Efter skolan så drog jag upp till trollboda och mötte Michelle,Elvira och Emelie och jag och Michelle drog hem till henne och gjorde oss iording och sen mötte vi upp Emelie och Elvira och drog in till stan för att fixa filmer och  MASSOR av godis och coca cola eftersom vi skulle vara många under kvällen. Sen när jag och Michelle drog hem till henne så skulle vi äta och då hade Simon lagat mat till alla, så gulligt ! Sen så kom Matilda och Elvira och juste Dennis var redan där innan jag och Michelle kom så musiken var på högsta volym. Sen så satte sig alla i soffan och skulle kolla på film men jag vet inte hur många byten vi gjorde men ett flertal i alla fall och sen så från början så var det bara jag som skulle sova där men sen slutade det med att Emelie,Matilda , Elvira och Dennis också sov där och alla var värkligen uppdelade i olika rum. Michelle och Elvira sov i michelles rum och jag och pojkvännen sov i hans rum och Dennis,Matilda och Emelie sov i gästrummet på nedervåningen.
I lördags så vaknade jag av att Matilda och Emelie kommer inspringade i rummet där jag sov och hoppar på mig och Simon, suck men när dom drog ut ur rummet så låg vi kvar där ett tag och sen drog vi upp och käka frukost och sen drog jag,Michelle,Matilda och Emelie till stan för Michelle och Emelie skulle shoppa lite och sen drar jag och Emelie hem till mig och käkar och sen vid kvart över sju så drar vi till Emelie för hon skulle städa sitt rum och hämta saker för hon skulle sova hos mig och sen så drar vi hem till mig och så drar vi ut igen vid halv nio för att möta Michelle, Matilda och Elvira som är med några från nian men ingen kunde prata för alla var lite glada i hatten haha så jag och Emelie tog en promenad runt i hässelby och sjöng och dansade till hundratals låtar istället och sen så bestämde vi oss för att gå ner till allmännabadet ner till vattnet men vi kom inte längre än till stängslet tills vi blev rädda och skrämde upp varandra för att det påminnde så mycket om skräckfilmer så vi drog vidare och sen så drog vi hem till mig och tittade på film men båda var så himmla trötta från fredagskvällen så vi somnade vid halv ett tror jag (a)
I morse så vakande vi kanske vid halv tolv då vi gjorde frukost och tittade på film och sen vid ett halv två så började vi städa undan och sen så drog Emelie vid tre tiden och jag gjorde storstäding i mitt rum och sen så har jag duschat, pluggat lite, tittat på tv och nu sitter jag här. Ikväll så blir det nog att jag ska plugga lite och sen så ska jag nog bara ta det lungt eftersom det är skola imorgon men vi har kort dag då för vi har hemstudiedag så jag slutar innan lunch så det känns jätteskönt.
Ungefär såhär har min kväll sett ut i korta drag,
hur har eran helg sett ut ?
Kramar och Pussar

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Härligt:D

- jotack bara bra här med

2009-03-08 @ 21:10:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0