heeelg

Hejsan alla, jag kom precis upp fråntvättstugan för jag hjälpte pappa med tvätten, snäll som man är (a)
Efter skolan idag så åkte jag och matilda till vällingby och köpte hårfärg till matilda och sen gick vi och köpte en chai latte i vällingehus och satte oss och snackade ett tag tills vi bestämmde oss för att dra hem till henne och färga hennes hår som var helt missfärgat från när hon skulle färga ljusbrunt igår men nu ser det mycket bättre ut tycker jag i alla fall.
När vi hade färgat hennes hår så var ja tvungen att dra hem och äta så matilda följde med mig till vällingby och så åkte jag hem till pappa där ifrån och snacka om att det var världens snöstorm ute ! Jag var helt dyngblöt när jag kom hem nå nu hänger min jacka i duschen för att den ska torka.
Imorgon så ska jag först fixa iorning på mitt rum som jag har lovat pappa eftersom det ser ut som ett stort bomnedslag och sen när jag gjort det så ska jag möta matilda i stan och så ska jag shoppa lite, i love shopping !
På kvällen så ska jag på fest med massa och vissa har jag inte umgåts med på, a jag vet inte hur länge men jag hoppas att det ska bli kul i alla fall och sen på kvällen så ska jag sova hos bästavän så det kommer säkert också bli superroligt hoppas jag.
Ni får ha så trevlig kväll så skriver jag säkert senare.
Här kommer lite bilder från idag





1. matilda med hårfärg i håret
2.bild på matildas handfat haha
3.vi åt kladdkaka  *tjockisar*
4.bild på mig och matilda
5.bild på mig, haha skämt bild men what ever ? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0