hjärnsläpp

Hejsan alla, jag kom precis hem från skolan så jag ska snart sätta mig och börja plugga lite. Första lektionen idag var no och då skulle vi ha prov och snacka om att jag fick världens hjärnsläpp så fort jag gick in i klassrummet, jag kom inte ihåg någonting så jag fick leta som bara den bak i hjärnan så jag kom på lite i alla fall, suck jag som trodde jag skullekunna en hel del och så fick jag värsta hjärnsläppet men aja sånt är livet jag får hoppas på att det inte blir så imorgon i alla fall då jag har so prov om Sverige på 1800-talet.
På so lektionen så satte jag och Matilda oss i ett annat rum för att jobba eftersom killarna var så jobbiga och höll på helatiden så vi satt och pluggade till provet och gjorde ett videoinlägg (kommer senare under dagen) och sen tog vi lite roliga bilder och så. Sen så hade inte jag något språk idag för min lektion var inställd så jag och matilda drog först hem till henne och sen tog vi en promendag och så drog vi till grillen, tjockisar ! Sen drog matilda på lektion när det var 25 minuter kvar och jag satt i fritiden och pratade med lite folk. 
Ikväll så blir det nog mest bara plugg och sen är jag ensam hemma till kanske tio så då är det mycket skönare att plugga desutom. Nej nu ska jag ta och ladda upp mitt och Matildas fina videoinlägg och så lägger jag upp det i bloggen.
Här kommer lite bilder från idag föresten. (klicka för större bilder)

bild ett - våran fina so-bok och mina fin fina nycklar
bild två - matilda
bild tre - matilda försöker att gömma sig bakom so-boken
bild fyra - såhär sa jag att matilda kommer se ut när hon är gammal haha, kan det stämma ?
bild fem - jag och matilda, hems bild på mig men jag bjuder
bild sex - jag och min älskade gröna vagn som jag körde runt med haha (jag var tvungen att täcka för ansiktet för jag såg hemsk ut !
bild sju -  jag och vagnen igen
bild åtta - jag och matilda igen
bild nio - våra härliga grabbar i klassen som sitter uppradade på est lektionen
bild tio - matilda på grillen

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0