städning

Kom precis ut ur duschen så ska ta och torka mitt hår snart och sen ska jag gå och möta emelie och matilda för vi ska storhandla till tjejmiddagen ikväll.
Tidigare idag så har jag pluggat no och städat hela mitt rum så nu är alla kläder och onödiga grejer undanplockade och det ser riktigt städat ut haha jag får se hur länge jag hinner hålla det såhär städat.
Vid halv sex så kommer resten av tjejerna så jag hinner nog blogga lite innan dom kommer. Juste jag har funderat på att jag ska lägga in minst tre inlägg per dag så ni får lite mera att läsa istället för att jag bara lägger in ett inlägg eller så jag tycker det ser väldigt tråkigt ut så fort jag söker på min blogg och bara ser ett enda inlägg där så ja det ska bli ändring på det.
Här är lite bilder från när jag städade idag och hur resultatet blev


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0