storstädning

Hej på er. Jag har precis städat klart mitt rum nu och det var nästan som en storstädning jag tyckte det behövdes och som sällskap så hade jag Simon i telefonen för att det inte skulle bli allt för tråkigt haha men nu är mitt rum ganska städat eller jag har i allafall vikt massor av kläder ganska hyfsat och plockat bort massor av saker som låg på golvet och i sängen.
Skolan idag gick helt okej, kom ganska långt i matten idag även fast jag spärrade upp mina ögon på max när jag öppnade matteboken och tänkte "ska vi värkligen kunna det här ?!" men det gick faktiskt helt okej sen. På no n så skulle vi hålla på med våra högtalare och tack vare Rasmus hjälp så kom jag skitlångt idag haha tack så mycket Rasmus :D
Efter skolan så satt jag,Matilda,Rasmus, Simon och Christian kvar i kanske typ en halvtimma och snackade men sen så drog vi men lixom tänk att man sitter kvar i skolan ? Nej men ingen vill ju ingentligen gå till skolan för alla lektionerna och så men så sitter man kvar haha aja som tur var så pratade vi inte skola i allafall. Sen så berättade Matilda till Simon vad jag skulle få av henne i födelsedags present och det känns som om alla vet utom jag, åh jag är jätte nyfiken (a) men om exakt 10 dagar så får jag reda på det och då blir jag 15 år, gud vad jag längtar !
så ni får ta och gratta mig den 12 mars.
Juste jag satt och pratade med michelle i telefonen igår så på fredag så ska jag,Michelle,Simon och Andreas ha filmkväll och så ska jag sova hos Simon så får hoppas på att det blir kul och sen på lördag så tror jag att Emelie ska sova hos mig men jag vet inte riktigt än vi får se.
Har ni några planer inför helgen ?
Nu ska jag ta och kika runt lite på datan.
Kramar


en bild på sötaste michelle, finns här för dig gumman


Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket bra att städa sitt rum, jag skulle dammsuga idag, men har inte gjort det ännu :P



Svar: Härligt :) Får man fråga vart ni bodde i thailand? Var det dyrt? Bodde ni på hotell eller hyrde ni en lägenhet, rum eller ett hus? Kan blil thailand istället för malaysia, jag vet inte än :D

2009-03-02 @ 19:41:00
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0