dåååålig uppdatering

Hej bloggen !

Förlåt för att jag inte att bloggat sen i torsdag. Det har faktiskt kännts tomt att inte blogga men så fort jag har loggat in på bloggen för att ha tänkt blogga så har det kommit en himmla massa annat imellan som gjort att jag har glömt bort det där inlägget som jag skulle skriva och tillslut så är klockan så mycket så jag redan ska ut och göra massa men nu ska jag försöka ändra på det här. Eftersom jag inte har skrivit sen torsdags så får jag ta och berätta vad jag har gjort under dagarna fram tills nu.
I torsdagskväll så var jag med matilda,emelie, emelies barndomskompis maja och lilian från början men sen drog vi till hässebystrandbad och mötte massa men då kom polisen och hällde ut en himmla massa dricka så vi pallade inte vara där om polisen var där så vi drog till ip och träffade massa från dalen och sen kom någon killkompis till emelie och hans killkompisar så då satt jag och snackade med dom men efter ett tag så orkade jag inte vara kvar för jag hade så fruktansvärt ont i magen och frös som om jag vet inte vad men innan vi skulle gå hem så blev det lite intriger mellan mig, matilda och emelie så jag och matilda drog hem men det tog ett tag eftersom jag knappt kunde gå men vi kom hem till slut. När vi kom hem så satte vi oss i soffan och skulle titta på någon film på tv men jag somnade och matilda satt vaken och gick till datan istället men sen blev jag väckt av matildas mamma efter typ två timmar och då kom matilda ner igen men då somnade både hon och jag i kanske två timmar men sen vaknade vi av att hennes syster och hennes kompis kom ner och väckte oss och då skulle vi gå upp för att gå och lägga oss men då behövde jag spy hahaha men sen var det bra igen och jag gick upp och la mig även om huvudet snurrade.
I fredags så vaknade vi och då gjorde vi oss iordning och vi drog först och köpte cigg och sen drog vi till stan med amanda. När vi kom till stan så var alla jättehungriga så vi drog till mitt och matildas gamla praoställe och åt där men efter ett tag när vi hade suttit där i kanske en timma så åkte vi hem till min pappa och hämtade saker som jag behövde ha hos mamma så när vi var klara åkte vi hem till matilda och satt och tog en massa roliga bilder . Vid halv sju så drog amanda hem för hon skulle äta och jag och matilda väntade på att våran mat skulle bli klar så vi kunde äta. När vi ätit och gjort oss iordning så åkte vi in till odenplan för att möta franz och han kompis för dom hade varit på io men vi var inte i stan så speciellt länge utan vi åkte tillbaka till hässelby men på tåget så började frans och roch (stavning på namn? ) sjunga och var jättehögljudda så då var det en norrlänsk kille som började snacka med oss ochjag har ingen aning om vad han snackade om det ända jag fatta var att han sa att man måste vara sivilicerad på tåget och sen började en fyllekärrning snacka med oss också haha jag har nog aldrig skrattat så mycket förut som jag gjorde då. När vi kom fram till hässelby så mötte vi upp massa andra och så satt vi och snackade med dom samtidigt som vi lyssnade på musik men sen behövde jag och matilda bege oss hemmåt men snälla som några var så följde dom oss.
I lördags så blev jag först väckt kvart i elva för att jag skulle vara med och sjunga för matilda på morgonen eftersom hon fyllde år och av mig fick hon en jättesöt klänning och sen en valfri bio.
Vid två tiden så kom hennes alla släktingar och hon fick presenter men dom åkte hem vid fem och då satte jag och matilda oss vid datan ett tag men sen började vi göra oss iordning och sen drog vi in till stan och först hem till mig för jag skulle hämta min andra mobil eftersom den som jag hade nästan höll på att dö för att bateriet var slut. När vi varit hemma hos mig så gick vi till medis och satte oss där ett tag men det var inte så lång stund för först skulle vi ha mött några killar men vi orkade inte möta dom så vi åkte till tc och mötte ola och jonny och så drog vi med dom till tektiska högskolan där vi träffade en massa och så satte vi oss tillslut så en kyrkogård med ola,jonny,oskar, aron, glen, några tjejer  och en massa mera. Vi  satt väll där i kanske två timmar och umgick med musik och prat, det var faktiskt roligt änta tills ola börjde brotta ner mig och gav mig en massa tulpaner och trummade med dom på en haha nej skoja var faktiskt roligt det med. Ett tag så tänkte jag och matilda sova hos jonny men sen ändrade vi oss och tänkte sova hos oskar istället men sen ändrade vi oss igen och så åkte vi hem till hässelby och tittade på någon film men både jag och matilda var jättetrötta så vi gick och la oss istället.
I går så vaknade vi och gjorde oss iordning och då drog vi först hem till mig och lämnade mina saker och hämtade pengar till bion och sen åkte vi till vällingby och shoppade, åt och tillslut gick vi på bio då vi såg "män som hatar kvinnor" . Filmer var jättebra och det var inte alls jobbigt att filmen var två och en halv timma lång som jag trodde det var snarare bara bra för filmen var så himmla spännande och superbra.
När filmen var klar så åkte jag hem till mig och matilda hem till sig och under kvällen så gjorde jag inte speciellt mycket, jag tog det mest lungt.
Idag så ska jag först till skolan och efter det ska jag dra och köpta cigg och efter det så ska jag till vällingby en sväng och sen ska jag hem till michelle som nyglien har kommit hem från milano. Jag har saknat dig gumman !
Som ni kanske märkt så har jag sovit hos matilda hela helgen vilket innebär tre nätter haha men det slår i alla fall inte höstlovet,sportlovet och förra sommarlovet .
Nu måste jag ta och skynda mig för jag börjar klockan nio, men ni får ha det så bra.
Här är några bilder från i torsdags


/ anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeen shit,, palla sitta på en kyrkogård! visa respekt!

2009-05-04 @ 11:17:01
Postat av: anna

svar anonym, haha men det var ju inte direkt vid kyrkogården utan på en park som låg breve kyran men det var lättare att förlara så som jag gjorde ;)

2009-05-04 @ 22:17:59
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur köpte ni cigg när ni bara är 94 or ?

2009-05-05 @ 19:37:43
URL: http://ammemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

*ctrl F, "drog"*

2009-05-05 @ 20:51:28
Postat av: anna

svar anonym, men snälla kan du sluta klaga på att jag skriver drog hela tiden, det blir så när jag skriver långa inlägg okej ?

2009-05-05 @ 20:54:17
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: amanda

det är fett lätt och köpa cigg emma! hahahah :) dom som jobbar där tror att jag är 18 också,. och vissa affärer säljer för minderåriga :) puss

2009-05-07 @ 22:41:40
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0