dåligt med uppdatering

Förlåt för så dålig uppdatering men jag blir hela tiden så upptagen med annat men jag ska försöka ändra på detta och liva upp bloggen med mins två inlägg per dag.
Eftersom jag inte skrev igår så får jag ta och berätta nu istället. Efter skolan så gick jag upp till trollboda skolan för att möta michelle och så gick vi hem till henne för att hämta alla hennes saker, sen blev vi nerskjussade av michelles mamma ner till hennes pappa eftersom michelle ska bo där den här veckan. När vi kom hem dit så bytte vi om, tog lite roliga bilder och sen åkte vi till hässelby gård ett tag men vi åkte hem ganska snart igen och då gick vi av vid åkermyntan för att köpa lite godis haha tjockisar menmen. När vi kom hem till michelle igen sen så skulle hon käka middag och sen så gick vi ut på en prommenad men vi var nog bara ute i kanske 40 minuter tills vi tröttnade och gick hem till michelle igen. Jag åkte väll hem efter ett tag och var nog hemma vidhalv elva snåret. När jag kom hem så tog jag en lång dusch och sen la jag mig i sängen och tittade på tv ett tag tills jag somnade.
Imorse så vaknade jag först av att klockan ringde men jag somnade om och vaknade 45 minuter senare när pappa kommer in och väcker mig så jag flyger upp ur sängen och ivrigt så sätter jag på mig en blommig blus eller vad man ska kalla det och ett tag g-star jeans. I skolan så gick allting som vanligt och efter skolan så åkte jag hem till mamma för att hämta en bikini eftersom vi ska till simhallen och simma imorgon med klassen. När jag var klar hos mamma så tog jag bussen och påvägen så hoppar matilda och michelle på för vi skulle till hässelby gård och sen skulle vi in till stan för att fika och sola. När vi kommit in till stan så går vi först och fikar och sen till solariumet där vi träffade emma från nian i min skola. Jag och matilda solade i nog 30 minuter så en liten rand har man allt fått men speciellt brun kan jag inte säga att jag är haha men jag ska sola igen snart så jag kan bättra på färgen.
När vi solat klart så drog jag hem till pappa medans michelle och matilda tog tåget hem till hässelby haha det är ibland en fördel att bo i stan i alla fall. När jag kom hem så tittade jag på tv ett tag tills pappa ropade att maten var klar så nu har jag ätit och ska snart ta en dusch.
Här kommer lite bilder från igår och idag, klicka för större på vissa.

1, jag och michelle i hennes rum. 2, brunetten<3blondinen 3, våran chokladpaj som vi åt idag 4, en finfin bild på mig (ironi) 5, sötaste matilda

/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0