en dag på stan

Hej bloggen !

Dagen började med bild och då skulle vi bygga klart våra robotar men jag och matilda blev inte riktigt klara men vi har nästa lektion på oss också så då kommer vi hinna klart. Efter lunchen så var det idrott och då skulle vi ha gymnastik så det var ganska enkelt men jag råkade tabba mig genom att ställa mig på händer mot väggen och då tänkte jag inte på att min tröja skulle åka upp så två sekunder senare så satt den på huvudet men jag var snabb nog så jag hann få ner den innan någon mera än arvin såg.
Efter skolan sådrog jag hem till michelle och gjorde mig iordning för vi skulle in till stan och vi skulle igentligen träffat ola och hans kompis men för det första så var det så dåligt väder och för det andra så skulle hans kompis på match men vi ska ses någon annan dag istället men jag, michelle och matilda drog in till stan och shoppade lite istället och då köpte jag en bikini, en vit body och ett par skitballa örhängen. När vi hade shoppat ett tag så drog vi till mitt och matildas gamla praoställe och hälsade på och så ät vi där också eftersom dom har så himmla god mat !
Efter att vi hade ätit så åkte vi till michelles pappas videobutik och gick på toaletten och sen så drog matilda hem och jag och michelle stannade kvar och gick och köpte cigg och sen träffade vi våra nya homies var av en kom från göteborg och den andra kommer jag inte ihåg vart han kom ifrån men han hade i alla fall bott i åmål haha sen när vi snackat med dom ett tag så följde jag michelle en bit och sen åkte jag tillbaka hem.
Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med body lotion så nu är min hud mjuk och luktar jättegott eftersom jag är helt förälskad i min bodylotion doft (a)
Det var det här som jag köpte idag

vit body - gina tricot

vid och röd randig bikini - gina tricot

corall färgade örhängen - gina tricot

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0