flyttat

Hej bloggen !

Är inte på speciellt mycket bättre idag utan snarare värre. Jag ska flytta från hässelby och bara bo hos pappa .Jag har bråkat så himmla mycket med mamma på sistone och nu idag så blev det bara för mycket så nu har mamma tagit min nyckel och jag kommer aldrig mera komma tillbaka dit.

Dagen började med so prov som jag hoppas gick bra men vi får se sen hade jag slöjd och där är jag jättemissnöjd för jag fick bara mitt vg från min förra uppgift och inte mitt mvg för jag inte hade hunit klar eftersom hon varit borta några gånger och jag inte hunnit så hela den lektionen gick åt till att jag var skitmissnöjd men mitt i alltihop skulle christian ha hål i örat så ogge stack igenom en nål och sen matildas läkeörhänge så nu har han hål i örat och det blev faktiskt jättesnyggt, sen så kom adam fram till mig och fråg mig om det gjorde ont att ta hål i ögonbrynet men hur ska jag veta det jag vet bara hur det känns i örat och tungan men jag fick nyss en bild av han på hans piercing och det blev faktiskt skitsnyggt .

Efter skolan idag så hade jag möte med först mamma, pappa och min engelskalärare och sen när det mötet var slut så skulle vi ha möte med min mentor så när det var klart så gick jag och mamma hem och pappa tog bilen men påvägen hem så började jag och mamma bråka och sen bråkade vi när vi kom hem som slutade med att jag inte ska bo där.
Pappa är inte hemma för han är ute med några kompisar så jag får ta och sätta på en film och lägga mig i soffan ikväll. Jag slänger nog in ett till inlägg så det behöver ni inte vara oroliga för.



my eye

kisses
/anna

Kommentarer
Postat av: Ida

vad jobbigt de där med din mamma :/

2009-05-29 @ 20:08:22
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Mernii<33

Vad synd :(

2009-05-29 @ 21:39:01
URL: http://merniochkimy.blogg.se/
Postat av: kajsa

sugen på tävling?

vad den går ut på? vad du vinner?

spana in mitt senaste inlägg för den hetaste tävlingen just nu!

2009-05-29 @ 23:11:14
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0