hej och förlåt

Har inte kunnat uppdatera efterom jag inte haft tillgång till data fråns nu och sen har jag varit fullt upptagen med annat.
Efter att jag skrev sist så åkte vi till söder och åt på mcdonalds sen gick vi till michelles pappas videobutik för att hämta massa filmer,godis och chips . När vi var klara i videobutiken så gick vi till min gård för att vi skulle elda upp matildas ex kläder men ni kan få se allting om det där på video sen.
När vi kom hem till mig så tittade vi först på en film som hette "taken" och när vi hade tittat på den så gick vi ut på en promenad och på vägen så gick vi förbi michelles pappas videobutik igen för att lämna tillbaka en film och hämta massa nya filmer så när vi kommer hem igen sen så tittade vi på "hata göteborg" och "fröken sverige" men när dom var slut så somnade vi för klocka var nog två och alla var dödströtta.

I lördags så vaknad vi vid ett då vi ät frukost och gjorde oss iordning sen åkte vi till odenplan för att möta michelles kusin och där vi även mötte simon och marcus men mer om det ska vi inte gå in på. När vi var klara så åkte vi först hem till michelles pappa för jag skulle hämta en tröja och sen skulle vi lämna lite saker så när vi var klara där så åkte jag och michelle hem till henne och matilda åkte hem till sig. När vi kom hem så satt vi och snackade med michelle mamma och låssas pappa i kanske två timmar tills vi skulle äta och då var angelica där också så när vi var klara så var vi med massa men kvällen med kaos och allt blev förväxlat men aja . När jag och michelle kom hem på kvällen så tittade vi på monster men vi var så trötta så vi somnade så fort filmen var klar.

Imorse så vaknade jag av att matilda ringde mig och sen kunde varken jag eller michelle somna om så vi fick skjuss hem till michelle pappa där vi fixade iordning lite saker och jag hämtade bland annat lite kläder sen åkte jag hem till pappa och pluggade.
Ikväll så ska jag bara ta det lungt men mera om det skriver jag om senare.
kisses
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0