hemmasittarkväll

Hej bloggen !

Sitter just nu och tittar på talang 2009 hahaha, inte det roligaste men jag är så himmla trött så just nu spelar det ingen roll vad jag tittar på.

När jag kom hem från skolan så hade jag ett jättestort bråk med mamma så jag fick inte gå ut ikväll men imorgon ska jag ut istället och träffa massa, fast det var ändå ganska skönt att bara vara hemma för jag somnade förut och när jag vaknade så var jag jättetrött så jag hade nog inte orkat gå ut i alla fall haha.

Skolan idag gick helt okej, vi hade ingen slöjd så jag och matilda gick hem till michelle som också hade håltimma eller hon började skolan klockan ett så vi gick hem till henne och väckte henne genom att hoppa på henne haha. När hon stigit upp så började hon göra sig iordning och sen stog vi och dansade till musik samtidigt som christian och simon var där hemma. När michelle var klar så gick vi till grillen där vi mötte upp angelica och sen åt vi lunch där men jag och matilda var tvungna att gå vid tolv för vi började 10 över tolv igen med svenska. När skolan var slut så tog jag sällskap med matilda en bit för hon skulle till michelle och jag skulle hem.

bild på mig och matilda som är tagen hemma hos michelle idag


kisses
/anna

Kommentarer
Postat av: ~ arnela

vad gör du på denna tråkigt s-s-söndag .. ?(:

2009-05-17 @ 14:29:11
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0