i väntan på något bättre



Sitter just nu och har fixat lite med bloggen men det är inte riktigt min dag idag så ingenting funkar men jag får fortsätta någon annan dag för nu har jag gett upp haha.
Nu på kvällen så har jag för det mesta bara pluggat so och no så jag får hoppas på att det går bra haha, önska mig lycka till (a)

Juste, jag fick ett sms av rasmus förut då han sa att han blivit tagen av polisen och dom kommer ta moppen hela sommaren. Tycker synd om honom, ibland undrar jag varför polisen ska åka runt och hålla koll på alla som åker moppe dom har väll lixom mycket viktigare säker för sig aja vi får hoppas på att han får tillbaka sin moppe så inte hela sommaren är förstörd för honom eftersom han verkligen lever för sin moppe haha.
Nu ska jag ta och slänga mig på soffan varför tvn ett tag så ni får ha det så bra.
Kisses
/ anna

Kommentarer
Postat av: Jenny - [Tävling, mode, och kärlek]

Tack så jättemycket! Dock har jag inte så långt hår utan hade för första gången löshår på :)

PS. Heter också Östman i efternamn ;)

2009-05-14 @ 21:41:29
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: natasha

tack så mkt sötis !:)



säljer mjukisdressen om du vill köpa.

Jag köpte den som sagt här om dagen, prislappen&allt sitter kvar, storlek XS på både under&överdelen :) . 500 kr om du vill ha ?<3

2009-05-14 @ 22:05:26
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0