jag lever och vädret är underbart

Hej bloggen !

Har precis ätit middag och tänkte slänga in ett inlägg i bloggen eftersom det var ett tag sen men vädret har varit så himmla underbart så jag har legat och solat istället och sen har tiden rullat iväg och då är det redan dags för utgång och träffa massor så ja anledningen till att bloggningen blivit så dålig är pga det underbara vädret !

Igår så gjorde jag först en no uppgift och sen åkte jag hem till michelle i hässelby för att lämna mina saker och sen satt vi ute i solen ett tag tills vi tog en dusch och började göra oss iordning sen gick vi först till äkermyntan och handlade lite och sen tog vi bussen till backlura där vi var ett tag tills vi tog bussen till allmäna och var där med massa men jag gick pp till berget där karin,lollo , adam och några från nian i min skola var . Vid elva så började jag och michelle röra oss hemmåt och när vi kom hem så märkte vi att det inte fanns någon cola eller cips så vi trallade iväg till statiol där vi mötte simon, christian och marcus påvägen. När vi hade handlat cips och cola så tog vu bussen hem eftersom det kom precis när vi var klara . När vi kom hem så snackade vi först lite med michelles pappa och sen satte vi oss i soffan där simon satt och tittade på film, jag tror den hette kocken eller nått. Michelle somnade väldigt tidigt så jag var fortfarande vaken och vid tre tiden gick simon och la sig så då försökte jag få liv i michelle men ja det gick inte så lyckat så jag gick och la mig och somnade på dirren men vaknade vid sex tiden att hon kommer in och lägger sig där jag va istället.

Vi vaknade vid elvatiden imorse av att michelle pappa väcker oss och säger att det är jättefint väder ute så vi gör oss iornding och sen får vi skjuss ner till åkermyntan då vi köper cola och godis sen gick vi tillbaka hem. Väl hemma hos michelle sätter vi på massa musik på högsta volym och sen la vi oss i solen där vi stannade i ca 4 timmar så lite färg har man fått men ska sola imorgon också, jag måste ju få färg till skolabslutingen (a).
Vid fyra så började jag göra mig iordning för jag skulle möta pappa vid kyrkan klockan kvart över fem för att vi skulle ha konfirmationsmöte eftersom jag åker på konfaläger den 14 juni och kommer hem den 25 juni. När det var slut så följde jag med pappa och storhandlade så ni finns det gott om mat så är ni hungriga är det bara att komma hit haha.

Här kommer lite bilder från dagen idag, ( tog dom från michelles blogg men det är bara några eftersom dom andra har hon inte skickat än )



michelle bakifrån



allt som behövs för att jag och michelle ska klara en hel dag i solen haha

kisses
/anna

Kommentarer
Postat av: sara

Midsommar veckan :)<3

2009-05-31 @ 21:13:58
URL: http://sarajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0