lyckad kväll

Hej bloggen !

Sitter just nu hemma hos pappa och har precis varit och tagit min andra spruta mot livmoderhalscancer och jag som verkligen hatar sprutor fick panik men nu är den tagen i alla fall. Jag ska snart åka till hässelby och träffa massa och sen ikväll så ska jag sova hos michelle men planerna för kvällen har jag ingen aning om just nu men jag uppdaerar mera om det senare om jag hinner.
Kvällen igår blev jättelyckad tyckte jag , det började med att jag, michelle, matilda och emelie kommer till angelica där tjejmiddan var och så öppnade dom alla sina paket och sen så började vi äta och då blev det tacos, mumms ! . Efter ett tag så kom angelicas mamma förbi och skulle titta till så vi inte rivit hela huset men nejnej det hade vi inte så när hon hade dragit så sätdade vi undan all mat och sånt så när klockan var nio så tog alla bussen till backlura där vi träffade lite mera folk. Vid elva så drog vi hem till mig och precis när vi hade kommit hem så somnade matilda, gullungen var väll säkert trött men jag och michelle somnade faktiskt nästan därefter fast vi vaknade vid två igen och så var vi vakna ett tag men sen somnade vi om.
Jag vaknde imorse av att matilda kommer in och lägger sig där jag sover och kan ni gissa vad klockan var ?!  Å T T A på morgonen så jag blev jätteirriterad men jag somnade snabbt om igen och sen gick alla upp vid kanske halv tolv och började göra oss iordning och sen tog vi bussen till grillen och åt pommes (a) . När vi suttit där i kanske en halvtimma så åkte jag in till stan och mötte pappa eftersom jag skulle ta min spruta.
Här kommer lite bilder från gårdagen, bilderna är inte tagna av mig utan jag har skickat från allas mobiler till min.


Ps. jag ska hälsa till matildas mamma som hade varit jätteorolig över oss inatt eftersom vi sov ensamma hos min mamma och matilda hade inte ringt men vi var hemma och ingen annan stans så nu vet du det i alla fall haha.

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0