min helg

Hej bloggen !

Jag har precis kommit ut ur duschen och tänkte skriva ett inlägg i bloggen eftersom jag inte uppdaterat sen igår.
Det började med att jag åkte till vinsta där jag mötte linda, michelle och lindas mamma som var och handlade på coop. När dom var klara så åkte vi hem till linda för att michelle skulle hämta sina saker men vi blev kvar där i ett ganska långt tag för att jag fick ett samtal från mamma så då var jag tvungen att sitta och prata med henne om gårdagskvällen och natten i kanske en halvtimma men sen så la vi på och då började jag och michelle röra på oss hem till henne men på vägen så ringer mamma igen så då fick jag prata med henne och sen ringer pappa och då fick jag prata med han ett tag men sen när jag var klar med det så kunde jag äntligen gå in till michelle så vi kunde äta middag men även då så stördes det av massa samtal som ringdes till min mobil men när det var klart så satt jag och michelle och snackade med hennes mamma ganska länge tills vi bestämde oss för att göra oss iordning. När vi var klara så dick vi till knallen och mötte en himmla massa men jag kom på att jag hade glömt min mobil hemma hos michelle så jag drog med emma hem till michelle för att hämta mobilen och när vi var påväg tillbaka till knallen så bestämde jag mig för att dra hem till krille där michelle och en himmla massa redan var så när jag kommer dit så var det typ proppat med folk och sen fick jag höra att en som hette hampus var skyldig några killar som var hos krille 500 kronor men han inte gav tillbaka dom så krille och massa sa att dom skulle slå ner hampus men han käftade imot och a jag vet inte vad men krille och nån som hette jocke gick iväg med ett basbollträ och en kofot och skulle slå ner hampus men dom blev hejdade av krilles brorsas kompisar som också var där. Åldrarna på alla där var verkligen blandade, allt från 94or till 91or.
Jag vet inte riktigt när vi gick hem till michelle men när vi kom hem så la vi oss i soffan och tittade på film med popcorn,chips, coca cola och choklad men jag hann inte titta på filmen så länge fråns jag somnade och sen när michelle märkte det så väckte hon mig och vi bestämde oss för att gå och lägga oss så vi somnade vid kanske ett tiden.
I morse vaknade vi av att michelles mamma väckte oss vid kanske ett tiden och då gick vi upp och åt frukost och tittade på (hjälp ! jag är med i en japansk tv-show) , men efter ett tag så ringer emelie och frågar oss om vi vill följa med henne och elvira på en promenad och vi ville det så vi började göra oss iordning och sen gick vi till viadukten för att möta upp dom men dom var lite sena så jag och michelle gick till grillen för att köpa en dricka men när vi sitter där så kommer alexander och simon förbi på sina moppar för dom ska tydligen käka där. Efter ett tag så kommer emelie och elvira till grillen men då har jag och michelle tröttnat på att gå på promenad eftersom vi var så otroligt trötta så emelie och elvira drog iväg på sin promenad medans jag och michelle satt kvar och snackade med simon och alexander men sen så ville jag och michelle dra hem och då skjussade simon och alexander hem oss, snälla som dom är haha. När vi kom hem till michelle så hämtade jag mina saker och sen åkte jag hem till pappa, där jag befinner mig just nu.
Ikväll så ska jag bara ligga och ta det lungt framför tvn, för jag är så O T R O L I G T trött efter den här helgen men den har ändå varit sjukt rolig.
Ni får ha en toppenkväll så kanske jag skriver senare.

/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0