några frågor

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej

Vad står det i ditt femte sms?
jag dör ( michelle )

Vem ringde dig senast?
matilda

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
jag och matilda

Vilket språk är din mobil på?
Svenska ?

Vad heter din ringsignal?
goodbye

Hur många sms har du i din inkorg?
vene
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?

hej sötnos, vad gör du ? <333 / pontus
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?

a men det är ju läskigt med nålar fan ! / oliver

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
haha vene
Vem är din 13:e kontakt?
andre´

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
august, haha jadå :)
Ogillar du nr 5?
alex, nejnej

Har du varit i hop med nr 1?
mig själv ? haha absolut
Vad har din mobil för färg?
ljusrosa
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
usch !
Hur mycket kontanter har du på dig?
typ 6 kronor
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
bästavän
Vad har du på dig på överkroppen just nu? 
body, bh och lite av min tubkjol
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig just nu
Ett ljust eller mörkt rum?
ljust
Vad gjorde du vid midnatt?
sooov
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
haha runt hörnet
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
michelle, sa det för typ några minuter sen
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga
Vilken ålder har varit bäst hittills?
typ nu eller närjag var lite typ 5-6 år men annars så nu
Dina värsta fiende?
haha det vet dom bäst själva
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
jag, matilda och michelle
Vad var det senaste du sa till någon?
vi ses imorgon, puss / till michelle
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar !, jag <3 pengar
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
nej det tror jag inte i alla fall


Kommentarer
Postat av: Ida

de är så kul att läsa igenomsvaren =)

2009-05-25 @ 21:18:26
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Åh tack tack! Söt banner :)



HUGS.

2009-05-25 @ 21:25:48
URL: http://fiint.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0