plugg hela kvällen

Hej bloggen !

Just nu har jag precis läst igenom alla sidorna i so boken en gång men jag ska göra det ett par gånger nu så att jag kan allting för jag har läxförhör imorgon eller min lärare kallar det för läxförhör men jag kallar det gör g-test för omman inte blir godkänd så får man göra omprov.
Efter inlägget igår så kom amanda hem till michelle och så var vi med henne ett tag men sen gick hon hem och då kom matilda istället men när vi hade ätit så gick vi ut på en prommenad som slutar med att jag , michelle, matilda och matte sitter i åkermyntan centrum på en sån där plasthäst som man stoppar i pengar i en automat så börjar den röra på sig haha.Jag åkte hem till pappa vid halv tio så när jag kom hem tog jag en låång varm dusch i kanske 40 minuter så jag såg ut som ett russin när jag kom ut haha nej nu överdrev jag lite.
Nu måste jag fortsätta plugga så jag skriver senare


en bild på mig och matilda för ett tag sen hemma hos amanda

kisses
/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0