ronny&ragge maraton

Hej bloggen !

Just nu befinner jag mig hemma hos michelle och vi har precis kommit hem från vällingby för vi skulle följa med elvira som skulle köpa en present till sin mamma.
I skolan idag så skulle vi först ha några diskusions grupper där vi skulle prata om reklam och sen efter lunchen så skulle vi till hässelby strands kyrka för vi skulle se på film och diskutera massa och då blev det fjorton suger som jag sett ett antal gånger men den är bra i alla fall. När filmen så fick vi ett papper med ett antal frågor om sex,vänner, föräldrar och alkohol där man kunde vara hur ärlig som helst och det var precis vad alla i min grupp var och sen blev det en duskusion om alla frågorna och sen slutade vi då jag åkte hem till michelle med srpängande huvudvärk men jag var ändå tvungen att tralla upp till vällingby.

Ikväll så ska matilda och michelle sova hos min pappa och då ska vi ha ronny&ragge maraton för att häromdan så satt vi hemma hos michelle och tittade på massa klipp på youtube från ronny&ragge men det var inte lika roligt att se massa klipp som att se filmerna så därför bestämde vi att vi skulle ha filmmaraton hemma hos mig idag så ni kommer nog inte få så mycket bloggning men jag ska försöka hinna slänga in ett inlägg till idag.
Nu måste vi göra oss iornding och sen åka in till stan så ni får ha det toppen sålänge.




kisses
/anna

Kommentarer
Postat av: natasha

; du kan adda min msn om du fortfarande vill ha mjukisdressen :)

2009-05-20 @ 18:14:08
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0