temadag

Hej bloggen.

Jag vaknade för kanske en halv timma sen så jag måste börja göra mig iordning snart. Idag så har vi temadag eller igentglien har vi det hela veckan så imorgon ska alla från åttan gå på bio och se patrik 1,5 som jag redan har sett men aja jag kan se den igen. Jag börjar halv tio idag så jag har hyffsat med tid kvar tills jag måste börja röra mig mot skolan .
Igår efter jag hade skrivit så gick jag, matilda, michelle och chrille till gulan och köpte en varsin pizzamacka och när vi kom dit så mötte vi en himmla massa från min och matildas skola så vi satt och snackade med dom i kanske en och en halv timme tills så gick hem till michelle igen och tittade på greys . Matilda gick vid kanske sju för hon skulle hem och äta och jag tog bussen från michelle vid 20 i åtta kanske för jag var tvungen att städa mitt rum som såg ut som om en bomb hade slagit ner där.
Jag är inte säker på om det kommer bli så himmla mycket bloggning ikväll för jag ska in till stan med massa eftersom det är match idag men om jag får tid så skriver jag såklart annars får ni vänta tills senare då ni får en himmla massa bilder också.
Nu måste jag börja göra mig iornding så ni får ha det så bra
här är lite bilder från i lördags

bild 1, ankan ,matilda och jocke bild 2, rickard och min arm bild 3, jag och jocke bild 4, några folk bild 5, angelica och chrille
kisses
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0